20 września br. w Pruszczu Gdańskim przy ul. Adama Mickiewicza nieopodal Parku Centralnego przeprowadzono akcję promocyjną pod hasłem „Polska wieprzowina na polskich talerzach”. Z degustacji skorzystało kilka tysięcy mieszkańców Pruszcza i okolic. Do skosztowania była karkówka, żeberka, kiełbasa i kaszanka. Uwagę najmłodszych skupiona była głównie na słodkim i słonym stole. Każdy kto udzielił odpowiedzi na proste pytanie dot. wieprzowiny otrzymywał ciastka, pierniki, lizaki czy muffiny w kształcie świnki lub oznaczone logotypem „Produkt Polski. Za tzw. słodki i słony stół z którego najszybciej znikały popularne w Stanach Zjednoczonych corn-dogi odpowiedzialna była Agnieszka Durand- reprezentantka Polski w cukiernictwie. W czasie akcji można było posłuchać przebojów Johnego Rogera, znanego muzyka z województwa pomorskiego. Działanie było realizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP, a sfinansowano je z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.